Wednesday, September 24, 2014

Walk,walk street baby!



Herkese merhaaa!Bir postla daha karşınızdayım.(umarım yine mii! demiyorsunuz :P )
Açıkçası esas tarzımı en çok yansıttığını düşündüğüm post budur diyebilirim.Rahatlığın hastası olan biriyim.Skinny bir kot , t-shirt ve ceketle beni her gün sokaklarda görmeniz mümkün.Özellikle üzerimde gördüğünüz ceketle denk gelmeniz kaçınılmaz.(Eveeeet sevdiği şeyleri yırtılana,giyilemez hale gelene kadar giyenlerdenim :D )
Bu postun çekimleri için attık kendimizi Nişantaşı sokaklarına; gezdik durduk.Bulduğumuz her köşede fotoğraf çektik diyebilirim.Ama tabii sizleri sıkmamak için sadece birkaçını yayınlayacağım.
'Hani açık renk pantolonlarda diretiyordun sen??' diyebilirsiniz pek tabii ama şimdi siyah skinny pantolonun da güzelliğini tartışmayalım. :) Hem hep açık hep açık renk nereye kadar?( blogger burada kendisiyle çelişiyor çaktırmayın) Seçtiklerim çook keyif alarak giydiğim ve kendimi çok rahat hissettiğim parçalar ve çekimler esnasında nasıl şebeklikler yapacağımı şaşırdım ve evet biraz da şımardım ve zor anlar yaşattım.PİŞMAN DEĞİLİM! Çok keyif aldık umarım sizler de beğenirsiniz.Bu seferlik kısa tutuyorum bir sonrakinde bol bol başınızı ütülerim.
Kendinize iyi davranın.Sonraki postta görüşürüüüz xoxo




















Jacket#Zara
T-shirt#Bershka
Pants#Bershka
Sneakers#Vans
Bag#Fred Perry
Cap#H&M

No comments:

Post a Comment