Wednesday, September 17, 2014

Mission : Autumn


Herkese merhaba!
2.postumla karşınızdayım.1.postun hemen ardından 2.postu yayınlamak için ancak bu kadar sabredebildim:)Bu postun çekimlerini öncesinde Yıldız Sarayı'nın Damatlar Dairesi olan ve şu günlerde Mimarlık Fakültesi'ne ait olan binada yaptık.Hem indoor hem outdoor çekimler yapmaya çalıştık ve müthiş keyif aldık.Bina mükemmel!Pencereleri,merdivenleri,ahşap kapıları beni baştan çıkardı...
Gelelim postumuzun içeriğineee;hepinizin malumu ne kadar kabullenmek istemesek de sonbahar ve sonrasında kış bizleri bekliyor.Artık şortlar.askılılar yerini pantolon,tshirt ve ceket yahut gömleklere bırakıyor.Hazırladığım bu kombinde biraz daha rahat hareket edebilmeyi göz önünde bulundurdum.Açıkçası havaların dengesizliği sebebiyle bir giyin bir soyun canımız çıkıyor hele ki elimizde taşımak zorunda kaldığımız ceketler,trençkotlar bazen fazladan yorgunluk sebebi bile olabiliyor.Bu yüzden çok ince bir gömlekle günü geçirip ve sonrasında omzumuza aldığımız bir kazakla hem şıklığı hem rahatlığı yakalamamız mümkün diye düşünüyorum.Henüz açık renk kotlardan vazgeçmemek konusunda inat ettiğim için de bu kombine açık,bej rengi bir kotun çok yakışacağını düşündüm.Ayakkabılara gelecek olursak sanırım daha birçok kombinde benimle birlikte olacaklar çünkü kendilerine aşığımmm :)
Yeni postta görüşmek üzere kendinize iyi davranın! xoxo





















Sweater : Mavi Jeans
   Shirt :  Fred Perry  
 Pants : Berska 
  Waistband : a store from London
  Shoes : Derimod

    Photography by Özge Aktaş


No comments:

Post a Comment