Tuesday, October 28, 2014



                                         SO CHIC...




Evet efendiiiim tam da söylediğim gibi arayı uzatmadan karşınızdayım...
Bu sefer bir farklılık yapalım dedik ve gece çekimi yaptık.Açıkçası gündüz çekimlerine göre ışık ve açıları ayarlamak biraz daha zor oluyor ama; benim içime sindi umarım sizler de incelerken keyif alırsınız.Alışılmışın dışında ama oldukça beğendiğim bir tarzla bu postu hazırlamak istedim.Üstelik bu sefer iki seçenek sunuyorum sizlere ve alacağım yorumları da oldukça merak ediyorum:)
 
 
 
Evet ilk seçeneğimiz; beyaz gömleğin üzerine kombinlediğim, kırık beyaz üzeri siyaha dönük lacivert çizgilerden oluşan bir kazaktan meydana geliyor.Biraz daha spora kaçan ama aynı zamanda şıklığı koruyan bir seçim diyebiliriz.Ama tabii 'Gömlek zaten düğmeli,e bir de kazağın düğmesiyle mi uğraşıcam diyebilirsiniz...O zaman hemen bir sonraki seçeneğimize geçiyoruz.
 
 

 



Karşınızdaaa takmalara doyamadığım ve aslında şans eseri elime geçen, açık eflatun üzerine pitikare siyah desenlerden oluşan PAPYON! Tabi bu renk yerine; bordo ağırlıklı renk ve desenler taşıyan bir papyon da kombinlenebilir.Bu seçenekte spor görünümü bir kenara bırakıp biraz daha şıklığın içine adım atıyoruz.
Bu postluk da benden bu kadar...Umarım sunduğum iki seçenekten birinde kendinize ait bir şeyler bulabilirsiniz.Bir sonraki postta görüşünceye dek kendinize iyi davranın.xoxo
 
 


 
 
 
Sweater#GAP
Shirt#Mavi Jeans
Waistbelt#Mango
Pants#Zara
Shoes#zara
Bow-tie#Atlas Pasajı
 
        PHOTOGRAPHY BY ÖZGE AKTAŞ
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment