Friday, October 24, 2014

 
 
 
 
 
VOICE OR ECHO?
 
 
Şimdi hep birlikte kocaman bir ohh çekiyoruz;çünkü sonunda burada sizlerleyim!Arayı gerçekten biraz uzattığımı kabul ediyorum ancak;elimde olmayan gerekçelerim var diyebilirim.
Bu postta nereye geldik dersiniz?'Zorlu Center' ve ilk pozda görüldüğü üzere arkamda mükemmel bir mimari vaar! :)Durur muyum tabii ki verdim art arda pozları, bir öyle baktım bir böyle.(Evet bu cümleyi yazarken ben de sesli güldüm)Hep söylüyorum;ben rahat bir insanım ve bu doğrultuda giyinmeyi seviyorum.Mesaj veren t-shirtleri de her zaman çekici bulduğum için olaya derinden girdim.'Bu havada ne gözlüğü yahuu?!' diyebilirsiniz ama ; gözlük takmak için ille de güneş olmasını beklemek gerektiğini düşünmüyorum...
Sonunda ben de New Balance rahatlığı ve şıklığına adımımı attım ve kolay kolay geri döneceğimi düşünmüyorum.Başta çok ön yargılı olduğum tarzda bir modeldi ancak denemeden öğrenilmeyecek bir rahatlığı ve kendine bağlayıcılığı olduğunu itiraf etmeliyim. Yeşil ve krem renkli çoraplarıma gelince;soğuk havalarda renkli çoraplar giymeyi ve bunları göstermeyi çok severim.Bu demek oluyor ki ; beni daha çoook rengarenk çoraplarla göreceksiniz.Hepinizi öpüyorum ve keyifler diliyorum.Bir sonraki postta(ki artık arayı çok açmama kararı aldım) görüşünceye dek kendinize iyi davranın! xoxo
 
 
 
 
 
 

 


 
 
 
 


 
 
Sunnies#Gucci
Anorak#H&M
T-shirt#Bershka
Pants#Atlas Pasajı
Sneakers#New Balance
Socks#GAP
 
 
PHOTOGRAPHY BY ÖZGE AKTAŞ
 

No comments:

Post a Comment