Tuesday, November 18, 2014

Shirt:A kind of love

Efendim herkese merhabalar...
Sizleri renk uyumuna bayıldığım,kendime de çok yakıştırdığım(mütevazi olmanın gereği yok diye düşünüyorum) koton gömleğimle tanıştırmak istiyorum.Çok fazla gömlek giymeyen biri olarak; güzel gömlekleri görünce tarzıma çok uymasa da dayanamıyorum.''Amaan elbet bir yerlerde giyerim.'' diyerekten kapıyorum bir tane.Bu gömlek de onlardan biri.Altına da krem pantolon çektim mi oooh tamamdır bu iş.Tabii başka hangi renk bir pantolon olabilirdi diye düşünürsek;aslında bir çok seçenek var.Lacivert,gri,siyah hatta kahve tonları...
Şimdilik benden bu kadar.Bir sonraki postta görüşünceye dek kendinize iyi davranın.xoxo





 
 
 
 
 
Shirt#koton
pants#bershka
shoes#lacoste
waist belt#mango
 
 
 
 
PHOTOGRAPHY BY NERGİS AGA
 

No comments:

Post a Comment