Friday, December 19, 2014

THE OTHER SIDE

Merhabaaaa!Uzuuun uzun aralardan sonra tekrar bir postla başlangıcı yapıyoruz.Elimde olmayan sağlık sorunları nedeniyle bir süre ara vermem gerekti ancak;bir daha arayı bu kadar açmayacağıma söz verebilirim.
Bende bir 'All in black' tutkusudur gidiyor.DURDURAMIYORUUUUM!(Burayı ekolu bir şekilde okuyun)Neyse ki bu sefer biraz beyazla havayı açtım.Bir de rengarenk Airmax'lerim var tabii.Sweat-shirt,kazak altına gömlek denildiği zaman hemen akıllara yakalı,düz kesim,kareli ya da düz beyaz gömlekler gelir.Oldukça klasik bir görünüm olmasının yanında günlük kullanımdan biraz uzaklaşması gerektiğini düşünüyorum.Bu yüzden kazak yerine daha modern bir tercih yaparak sweat-shirt seçtim ve içine slim fit kesim,yakasız ve siyahla kontrast oluşturacağını düşündüğüm beyazbir gömlek giydim.Sweatin ışıkla birlikte farkedilen desenli dokusu fazlasıyla aklımı başımdan aldı.Bu tarz gizli ayrıntılar ayrı bir hoşuma gidiyor.Bu arada H&M'in gömleklerini daha önce hiç denememiştim ancak;çok hoşuma gitti herkese bir H&M mağazasına gidip şöyle bir kolaçan etmesini öneririm.
Fark yaratmak için ille de kimsede olmayan eşsiz parçaları taşımak gerektiğine inanmıyorum.Süregelmiş klasik uygulamaları kendinizce yorumlayarak da bir fark yaratmak mümkün.
Biraz da Airmax konuşacak olursak;uzun süredir edinmek istediğim bir parçaydı ve iyi ki de almışım.Hem boyumu uzatıyor(o yoo tabii ki de bu konuda bir komplexim yok) hem de ayaklarım o kadar yürümeye,dikilmeye rağmen çok rahat hissediyor.
Bu postluk benden bu kadar.Kendinize çook iyi davranın!Görüşmek üzere xoxo
 
 
 
 
 






 



PHOTOGRAPHY BY ÖZGE AKTAŞ

sweat-shirt #Jack&Jones
shirt #H&M
pants #GAP
sneakers#Nike Airmax
socks#Mavi Jeans
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment