Sunday, December 21, 2014

F*ck You Very Much!


Hiç hızımızı kesmeden bir postla daha karşınızdayım!İçimdeki asi çocuk Uğur'u saldım sokaklara ve sonuç olarak; böyle bir manzara ortaya çıktı.'HİÇ SEVMEDİM SENİ' temalı bir duvar seçmiş de olsam,aslında fazlasıyla sevgi dolu bir insanım ben ama;bu duvar hayallerimi süslüyordu ve sonunda buldum,YAPIŞTIM!
Karaköy'de harika bir sokak keşfettim.Hem de bir çoğumuzun sık sıkuğradığı Muhit,Baltazar gibi cafelerin hemen arkasında.Aslında birçok kez geçtiğim bir sokakta ama en son geçişime bu denli güzel olduğunu farkettim.Hemen planları yapıp soluğu burada aldım.
Giydiklerime gelecek olursak;keşfettiğim bir başka güzellik Northbeyoğlu mağazası oldu.Üzerimdeki sweat-shirt oraya ait.Daha bu tarz birçok parça var ve sanırım benim de ilk ve son alışverişim olmayacak.Birazpasaj postu gibi oldu bu postum çünkü; berem de aynı pasajda bir yan mağazadan.Fuck you very much' diyorum ama sizler üzerinize alınmayın.Siz onu love you' olarak düşünebilirsiniz.Benim isyanım hayata.(E hep gezelim,giyelim olacak değil arada da felsefe gerekiyor...)
All in black tutkumdan bir önceki postta bahsetmiştim ve yine bu şekilde karışınızdayım.. Ayağımdaki postal-botlar eskitilmiş değil aslında bildiğiniz eski.Ama göymekten vazgeçemediğim ve eskidikçe ayrı bir havaya büründüğünü farkettiğim için bu postta da yerini almasını istedim.Bu tarz şeyleri çok yeni görünümlü,gıcır gıcır sevemiyorum.Sakallarımı sırf bu post için bu kadar uzattım ve artık okuldan da azarı yemeden kısaltmam gerekecek sanırım.(Hiç kolay atlatamayacağım bir cümle kurdum.Çünkü;sakallarımla aramda çok kuvvetli bir bağ var.)
Kendi fotoğraflarımın yanı sıra;çekimin gerçekleştiği sokağa ait bir kaç fotoğraf da iliştirdim.Sizlere tavsiyem;bir sonraki sefer geçerken bu sokağa biraz daha dikkat etmeniz.Eminim herkes bir kaç kare çekmek isteyecek.
Bu postluk da benden bu kadar olsun.Bir sonraki postta görüşmek üzere kendinize iyi davranın ve tüm olaylara karşı cool ve isyankar tavranızı koruyun haha xoxo















Sweat-shirt#Northbeyoğlu
Pants#Bershka
Boots#Yeşil
Beanie#Pasaj(Beyoğlu)


PHOTOGRAPHY BY KIRMIZIBALONLUKIZ
 
 

No comments:

Post a Comment