Saturday, December 27, 2014

Winter? Something Edible?

Herkese merhaba!Yeni bir stil postu an itibariyle sizlerle.Eminim siz de bakar bakmaz kapşunluma takıldınız ve benim gibi bayıldınız.Detaylarının bulunduğu bölge sebebiyle evet belki çok kışlık değil.Çünkü sadece bunu alarak dışarı çıkarsanız;muhtemelen hasta olabilirsiniz.E üzerine başka bir şeyler giyilse,güzelim kapşonlu gölgede kalacak.Ama olsun havalar güzel oldukça;hasta olmayı göze alarak ufak kaçamaklar yapılabilir bence.
Bu üstle birlikte daha basic parçaları seçmek daha mantıklı geldi bana.Ama tabii ki farklı şekillerde de kombinlenebilir.Kim bilir belki ileriki postlarda bunu da denerim.Ben yine bir önceki postta bahsettiğim bölgedeydim.Dayanamadım verdim art arda pozları.
Bu arada bi konuya açıklık getirmek istiyorum.Kış mevsiminde doğmuş olmama rağmen; BEN KIŞI SEVMİYORUM! Artık yaz gelsin;kalın kalın,kat kat giyinmekten kurtulalım.Gerçi sırf aykırılığım yüzünden hala incecik kıyafetlerle geziyorum ama olsun.Hava sıcak olsun,denize gireliiim,güneşleneliim...
Tabii bir de yaklaşan yılbaşı var.Planlar yapılmıştır umarım?Evde oturup,arkadaşlarla toplanmak her zaman idealim ama bu yılbaşını da dışarıda geçiricem.Kahrolsun arkadaş çevresi diyelim o zaman.Vakit bulabilirsem yılbaşı için de naçizane bir post hazırlamayı düşünüyorum ama bakalım. Bu sefer uzun tutmuyorum ve hepinize şimdiden iyi yıllar diliyorum.Kendinize çok iyi davranın ve seneye gör... tamam tamam yapmıyorum o espriyi! Görüşürüz xoxo
 
 
 
 
 

 



 

 





Sweatshirt #TwoBucks
Shirt#Bershka
Pants#Beyoğlu5354
Sneakers#NikeAirmax

Photography by kırmızıbalonlukız

No comments:

Post a Comment